U utorak 21.3. održali smo prvu radionicu u pulskoj osnovnoj školi Monte Zaro. U suradnji sa stručnom službom škole i nastavnicom geografije Anom Okmača, uključili smo 12 najboljih učenika od petog do osmog razreda iz predmeta priroda i biologija, kemija, fizika i geografija. Učenici imaju ulogu moderatora projekta, odnosno autori pitanja iz navedenih predmeta vodit će se savjetima učenika prilikom njihove izrade. Već prvoga dana dobili smo odličane povratne informacije vezane za sam izgled buduće web stranice i mobilne aplikacije te smo zajedno prošli prve nastavne jedinice iz svih predmeta gdje smo mogli uočiti težinu pitanja i smislenost ponuđenih odgovora.
Nakon jednosatnog rada na razmjeni ideja u cilju veće prilagodbe pitanja uzrastu učenika, razišli smo se s dogovorom o sljedećem susretu tijekom travnja kada će učenici imati priliku isprobati prototip verzije web stranice te predložiti eventualne izmjene. Također, dobit će u pisanom obliku nekoliko nastavnih jedinica koje će potom riješiti kako bi dobili konačni uvid u težinu pitanja i potrebama prilagodbe prosječnom učeniku.
Dan nakon, u srijedu 22.3., odžali smo uvodnu radionicu i u riječkoj partnerskoj školi, OŠ Gornja Vežica. Kao i dan prije, naišli smo na visok stupanj entuzijazma 12 visoko motiviranih učenika koji su odabrani u suradnji sa stručnom službom škole po istom ključu kao i u pulskoj školi. Ovdje bi naglasili izvrsnu sugestiju o davanju “savjeta” uz konačnu ocjenu i postotak uspješnosti po završetku rješavanja odabranih pitanja. Tako bi se uz ocjenu vrlo dobar nudili savjeti “bravo, možeš ti i bolje; skoro na vrhu”, a uz ocjenu dovoljan “nemoj se obeshrabriti; uvijek može gore; pripremi se još malo i dobit ćeš ocjenu više” i slične zabavne, ali i motivirajuće poruke. Također, na najslabije riješenu nastavnu jedinicu učenik bi bio upućen da ju ponovi. Na kraju, dani su i prijedlozi oko izgleda stranice i aplikacije, boje za pojedine ocjene i pojedine predmete.
Dogovorili smo se za ponovni sastanak tijekom travnja s istim sadržajem kao i s učenicima iz Pule.
Trenutno su gotova pitanja za tri od ukupno dvanaest udžbenika te se planira završetak krajem travnja. Tijekom svibnja bi učenici testirali web stranicu, a tijekom lipnja prije ljetnih praznika i mobilnu aplikaciju.